Trabzon'ludan SelaM...

lazakrep61 28 Kas 2010

  1. lazakrep61

    lazakrep61 ÜYE

    12
    0
    0


    Cümleten selamün aleyküm... ismim şenol, 27 yaşındayım Trabzon'luyum iş nedeniyle şu anda yozgat'dayım...foruma bi konu ararken google emice tarafından yönlendirildimm :) aslında ne kayıt olcaktım nede konu acacaktım cunku stilim değildirr :) neyse konu acmamda kı nedenlere gelelımm... birincisi bu siteye gelmeme neden olan konu hareketli kalp resimleri arıyodum ve burdayım. işin ilginç yanı o girdiğim konuda si bayan resimleri vardır buda normal bence anormal olan kısım o konuyu bi bayan arkadaşımızın açmış olması + bi köy sitesinde o tarz resimlerin olması haa şimdi dersinizki site ve köy bizim değilmi diye ben sadece masumane bir şekilde duygu ve düşüncelerimi belirtmek istedim hepsi bu. birde sitenin banneri güzel lakin çok geç yükleniyo siteye ilk gelenler için iyi bir izlenim vermiyo. ve sitedeki emeği geçen herkese sonsuz teşekkür çünkü konu sayısı olsun mesaj sayısı olsun düşük olduğu halde herkes elınden gelenın fazlasını yapmıs ve netice itibariylede googlede çıkabılıyosunuzz.... saygılarımla...
     
  2. lazakrep61

    lazakrep61 ÜYE

    12
    0
    0


    bişey daha yazcaktım onuda mesaj gonderdıkten sonra aklıma geldi. site iyi hass güzelde çok yavaşş domaindemi sorun var yoksamm temanızmı çok ağırr karar veremedim buda google ve kullanıcılar açısından büyük bir - ...
     
  3. zahide

    zahide Administrator Site Yetkilisi Administrator

    211,734
    1,930
    38



    öncelikle hos geldiniz, değerli önerileriniz ciddiye alınaraki incelenecektir, site yeni bir makineye tasındı, yeni m akineye bir eklenti eklendi ve uyumsuzluk yarattı, host düzeltmeye çalısıyor. bir kaç gündür böle.. insallah yakında düzelir.. sizin bahsettiğiniz kalp giflerinin link verirseniz inceleyelemi..hassas davrandığınız içinde ayrıca teşekkürler,
     
  4. lazakrep61

    lazakrep61 ÜYE

    12
    0
    0


    hoşş gördükk sağolasın yönetici kardaşummm[​IMG] ahhh şuu domainler yokmuu parayı peşin alırlar işleri taksitle yaparlar [​IMG] neysee sağlık olsunn geri kalana çözüm vardırrr... linki pm olarak attımm....
     
  5. zahide

    zahide Administrator Site Yetkilisi Administrator

    211,734
    1,930
    38


    aslında biz domainden menmunuz)))) sağ olsun her konuda bize yardım ediyor bu kadar kısa sürede bu kadar başarıya ulaşmamızda hostunda emeği çok ... makine yetmedi mecbur büük makine alındı oda daha bir ay felan oldu daha tam rayına oturmadı..insallah yakında düzelir..
     
  6. lazakrep61

    lazakrep61 ÜYE

    12
    0
    0


    inşallahh...
    bu ne sıcak karsılama yaaa mest oldumm vallaaa :D iki günde sadece bi kişiii hoşş geldun dedii baya ilginççç...
     
  7. LAZ*GÜLÜ

    LAZ*GÜLÜ ÜYE

    752
    0
    0


    ve aleyküm selam hg trabzonlu hemserim aramiza tsk ederiz üyeiginiz icin memnun oldukk güzel keyifli forumlar dilerim...
    [​IMG]
     


  8. Kusura kalma
    Trabzonlu Gözden kaçmış olacak.
    Kalıcı dostluklar Temennisiyle
    Aramıza Hoş Geldin.
    [​IMG]
     
  9. lazakrep61

    lazakrep61 ÜYE

    12
    0
    0


    vayy hemşom napaysınn haburda :)
    hoşşş gördükk sağolasınnn....


    hoşbuldukk hade hayırlısıı....
     
  10. LAZ*GÜLÜ

    LAZ*GÜLÜ ÜYE

    752
    0
    0


    aminn sende sagolasin hemserimm ...
     
  11. Jolinda

    Jolinda ÜYE

    500
    0
    0


    hosceldin hemso umariz iyi vakit gecirirsin forumumuzda:D ...
     
  12. lazakrep61

    lazakrep61 ÜYE

    12
    0
    0


    hoşş gördükk hemşommm... pek geçirdim solenemez ama ıdare etcezz eğitimm şarttt :)
     
  13. ..::MaViS::..

    ..::MaViS::.. süper moderatör Süper Moderatör

    1,063
    0
    0


    Aramıza hoşgeldiniz...
     
  14. zahide

    zahide Administrator Site Yetkilisi Administrator

    211,734
    1,930
    38



    arkadasım eğer böylesi bir sitede menmun değilsen sorun sendedir kesin, yada buraya gelenler yalan söylüyor,
     
  15. lazakrep61

    lazakrep61 ÜYE

    12
    0
    0


    hoşş gördükk mavıss sagolasunnn...



    sayın yonetıcım sakasına ole yazmıstımm o yuzden gülücük eklemiştim...bı sorunum olsa su anda burda ne ısım olurdu ama ınankı bu sekılde bı sert cıkısı bı yonetıcıye helede bı bayan yonetıcı ablamıza yakıstıramadım ama napalım saglık olsun goz:
     
  16. m!n!q p€r!

    m!n!q p€r! ÜYE

    368
    0
    0


    Hoşg€LdiN SiTemize tıRaBzoNiN NereSinDeNsuN daaa...?
    [​IMG]
     
  17. didimli_35

    didimli_35 ÜYE

    44
    0
    0


    aslm hoş geldin ...şunuda belirteyim ben bir galatasaraylı olarak bu sene trabzonspor un şampiyon olmasından yanayım oynanan futbol ve seyirci desteği bunu hak ediyor..
     
  18. lazakrep61

    lazakrep61 ÜYE

    12
    0
    0


    trabzonun ortasundanımmm :) Arsin'liyimm ve yarışmaya ordan katılıyorummm...

    hoş gördükk sağolasunn...bu son haftalarda pek bunu hak etmiyoruz ama bakalım artık her şeyin hayırlısııı...
     
  19. zahide

    zahide Administrator Site Yetkilisi Administrator

    211,734
    1,930
    38


    bende trabzon sporun şampiyon olmasını cani gönülden istiyorum
     
  20. lazakrep61

    lazakrep61 ÜYE

    12
    0
    0


    yöneticim iyi niyet temenni için teşekkür ederimm...valla bizde öle istiyoruz cunku doğdum doğalı şampiyonluk görmedik bi görsek bakalım nasıl bi duygudurrr...
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş