Bir Cono Kadını kendini nasıl savunur, Cono kadınını kaçırmak, Cono Kadını beladan nasıl kurtulur,

Zeliha_Tokgöz 3 Haz 2018



  1. [​IMG]
    BİR CONO ALTINA KADINI SIÇARAK TECAVÜZÜ ÖNLEDİ

    Adana'da bir otobantta hırsızlık yapmak isterken kaçırılan Cono aşiretine mensup bir kadının yaptığı iğrenç olay herkesin hafızasına kazındı.

    Ayrıca bu Conoların jandarmadaki kayıtlı kabarık dosyalarından bu olayı okuyunca lan bu Conolar neymiş diye bir merak edip bakarsanız insanı derin düşüncelere sevk edecek savunma mekanizmaları olduğunu da görürsünüz. 1998 yılındaki bir olayda dört erkek, Cono olduğunu bildikleri bu yukarıdaki kadının tuzağına bir doğan marka araçla gelmişler, kadının kapıyı açıp Cono kabilesinin araca saldırmasına fırsat vermeden kadını camdan içeri çekip gazlamışlar. Sonra kimsenin bilmediği Karaisalı köyünde bir oto tamirhanesine çekip kepenkleri kapatmışlar. Amaçları bittabi kadına tecavüz etmek. Ancak bu dört gözü dönmüş, zincirini kırmış adam bu Conoya bir türlü tecavüz edememişler. Neden? Nasıl? Çünkü iki buçuk saat canhıraş ana avrat küfür ederek kendini savunan bu Cono en sonunda bakmış ki yorulmaya başlıyor, yere çökerek kendi eline sıçmış ve bokunu üstüne başına yüzüne sürerek "gelin lan" demiştir. Adamlar da dolayısıyla gelememiştir. İşte bu Conolar böyle bir şeydir.

    SALİM AKAN - ADANA
     


  2. DEREŞORANLI HIRSIZ CONO MURAT

    Ya bende bu Conolarla ilgili bir anımı anlatmak istiyorum. 1990'larda İstanbul Tuzlada Erzincanlılara ait bir deri fabrikasında çalışıyordum. Orada Kemah Dereşoranlı (CONO MURAT) dedikleri "Murat Cöne" isimli bir kişi çalışıyordu. Bir gün muhabbet anında şakadan dedim ki bak bizler durüst insanlarız her taraf açık istesek burada bir sürü şey götürürüz. Bu Dereşoranlı MURAT CÖNE denen hırsızı bu lafımı ciddiye almış bir plan yapmış derileri bir çantaya doldurmuş derilerin üzerinide bezlerle örtmüş. Ama bekçi yakaladı onlara demiş beni Caferlili Rıza amca teşvik etti. Ben de gittim o patronların yanında o Murat Cöne'nin yüzüne tükürdüm dedim ulan şerefsiz ben sana git deri mi çal dedim. Sonra patronlar bu Hırsız Murat Cöne'nin yüzüne tükürerek onu işten attılar. Yaa adamların yüzüne karşı yüzüne tükürüyorsun yine de adamlarda en ufak utanma duygusu denen bir şey yoktur. Bende bu yaşadığım olayı sizlerle paylaştım. En sonunda arkadaşlardan öğrendim ki bu Conolara Dereşoran'da Kürtçe "Conoy Dız" Türkçesi (Hırsız Conolar) ve "Bokkolar" yani Türkçesi (Pislikler) diyorlarmış. Yani bu Conolara Dereşoran köyünde hem "Hırsız Conolar" hem de "Pislik Conolar" diyorlarmış. Yani Lakapları hem Hırsızlar hem Psilikler miş.

    CAFERLİLİ RIZA ÖĞÇE
     
  3. zahide

    zahide Administrator Site Yetkilisi Administrator

    194,935
    1,437
    38


    ne ilglinç insanlarmıss paylaşım için sağol zeliha
     
  4. S£V®

    S£V® süper moderatör Site Yetkilisi Süper Moderatör

    152,861
    2,312
    36


    Emegine sağlık paylaşım için teşekkürler,
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş